Thursday, February 14, 2013

Jerawat



Hye guys, busy betol dah balik Terengganu nie.
Jalan sana, jalan sini, tapi best lah kan.
Yang tak bestnya bila muka nie hah, dipenuhi oleh Miss J.

Tahu x ape tu Miss J???


Hahaha, kalau nak tahu Miss J adalah Jerawat.
Penat la tngok Jerawat ni penuh dekat muka.
Penuh tu bukan setiap inci muka la.
Tapi banyak dari biasa.

Hmm, nampaknya kena tahan jelah bila tngok cermin.

geram nak picit jerawat ni sampai pecah!
Grrrrrr.



4 comments:

putree said...

aku pon.. berlumba2 jerawat pasir naik d muka..

haslinda said...

miss J??? ooo. baru aku tau jerawat tu pompuan rupanya. hikhikhik...

haslinda said...
This comment has been removed by the author.
Mitchie Yusoff said...

asma, jerwat pasir xpe, halus je, jgn batu sudah

linda, yelah xkan laki lak :P