Friday, September 14, 2012

~ Puasa Enam ~





Salam ...
Selamat hari Jumaat semua,
Oh yeah, hari ni hari last puasa 6 ...
Tp hari ni cabaran lebih sikit ... Xdpat join rumah terbuka ...
Dah la menu bnyak .. Nasi lemak, mee kari dan mee sup tu ...
Xpela, kita kalau nak wat sesuatu kena la konsisten dngn ape yg kita rancang ... baru la dapat kepuasan ...

So, esok raya la kan ...
Emmm ... nak mkn ape erk ???
Ada sape2 nak bg cadangan ke ... kecuali makanan yang relate dengan nasi la ...
Hihi ... Selamt beristirehat semua ...


# tujuan asal letak gambar kek x dapat kenal pasti ... mungkin nk mkn kek kot ...



8 comments:

Miss Fifi said...

slamat hari raya enam in advance.
teringat kt kmk ble tgok background blog ni ^^,

'mitchie' yusoff said...

thanks miss fifi ...

kmk memang best!

haslinda said...

dah raya tu, cepat2 la buat BBQ. wat utk 1 batch sape2 yg nk join. jgn wat rumah ko je. heee :)

Zul Fattah said...

Salam.. selamat hari raya 6.. alhamdulillah, lpas ni dah boleh rasa.. hehe, aku dah lpas dah.!!

careno said...

wa.a.. gambar buat terliur.. (nice blog!)

'mitchie' yusoff said...

ct haslinda : hahaha ... x tahu la bila nak boleh wat .. mcm masing2 sibuk je ..

'mitchie' yusoff said...

zul fattah ... alhamdulillah ... selesai jugak ..

'mitchie' yusoff said...

careno : gmbar tu sengaja diletakkan .. hihi .. thanks