Friday, August 26, 2011

~ Kuih siput tu sedap larrrrr ~



Hello guys ....
Fuhh , da nak raya kita kan ...
Amacam semua? da prepare semua ? 
Bersederhana sudah la yer ... ingat sikit ORANG SOMALIA ...
Depa tu nak mkn susah ... kesian depa ...


Okeh, korang mesti tahu kan kuih siput ni ...
Haaaa ... esti ar korang tahu betapa sedapnya ... lau xde gigi tu harapan ar nak mkn kan ...
Tadi ada termakan kuih siput yg ada kat dapur.... 
Speechless ..... da xleh ckp apa2 da ... fokus je mkn ... hihihi



So, sapa2 rasa kat umah dia ada lebih tu ..
Sila2 kan lah hantar ye ...
Alamat akan diberi ... hahhhaa
Okeh ... Bye!!!!

8 comments:

haslinda said...

haha... memang sedap pn...

nnt aku plan nak bawak biskut raya balik UMT... insyaAllah... :)

'mitchie' yusoff said...

yesss....
bawak2 ar bnyak sikit,,,

cik ery said...

eee.ak pon ske kueh siput!sedap woohhh

'mitchie' yusoff said...

hohoho ... kita sama taste...
nty belikan ...

khalid kadir said...

batang buruk agy sedappp

AnisSa said...

haha. baru je lepas buat nih. nak?

'mitchie' yusoff said...

khalid : batang buruk pon best tp
kuih siput LAGI BEST !

'mitchie' yusoff said...

AnisSa : nak la...
sila hantarkan ke rumah ok...