Sunday, July 3, 2011

~ [ Contest # 3 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!! ~

Hello semua...
Join kontes lg..hahaha
Kali ni entry pasal....
Nak join klik SINI 

Bersama Kawan Baik


 Gambar ni masa raya tahun lepas..
MC ngn my bff...
Dari kiri Mira, Pesa, MC, Eman & Ma
Kami kwn sejak sek men ag smpai skunk..
Suka sngt tngok gmbar ni...
We are a big family.... hahaha


Haaa... gmbar ni plak masa kat Jom Heboh...
Ni kwn baik kat uni....
Ada Angah, Aine, Ekin & Mira 
Sempoi ah diorang ni.... 
Best n cool !


 Haa ... yg ni pun cool gak...
Masa ni kami kat pantai lepak2..pastu kami amik gmbar guna webcam...hahaha
Ni MC ngn Sean & Adib....
Haa ..yg ni masa kat pantai sebelah uni kitaorang..
Time ni MC ngn Ekin & Mira...
Kami nak g bandar time tu..
singgah pantai lu..hahaha

 Gmbar ni pulak masa kat pulau..
Tima ni kami nak g scuba diving...
Masok laut ...huhu




Gambar ni pulak masa dekat langkawi...
Time ni g ngn ramai kwn...
Best gler dpt jln2, hahaha
Diorang pon sngt sporting..




Ni gmbar last...
Ni ae si Eman... time masa nak g reunion skolah menengah...
Kami kwn sejak form 4 lg smpai skunk...


Hahaha..inilah gmbar2 bersama kwn baik...
Bye!!!

1 comment:

SHEHAN ISMAIL said...

Bahagia kn dgn kwn2.. ;p Mommy punya macam ni pulak.. http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/06/contest-3-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

Jom usha2.. http://idacreativecraft.blogspot.com
leh join GA jugak kt ctu.. ;p