Tuesday, August 23, 2011

~ Almond London : Dah tak laku ~


Hello semua ...
Mesti ramai yg suka makan almond london kan ...
Boleh dikatakan wajib ar ada kat atas meja masa pagi raya tu ...

Okeh , what a jokes I have today bila ada yg kata almond london da x laku ...
Nak tahu sbb apa x laku ???
Sebab rusuhan kat London awal bulan lepas ar ...
 Kira mcm boikot ar sbb ada yg pukul Asyraf...

Oh man, smpai gtu sekali ...
Jangan ar smpai xjual da almond london tu ...
Masih nak mkn ag masa raya ...
Sapa nak send almond london pon dialukan..
Kbai ...

6 comments:

myra yusreena said...

olohhhh..buat sdri la cmtu..huehuehue

'mitchie' yusoff said...

owh yeah .. watkan utk aq ok ...

aydah ahmad said...

ecehhh ! hahah ! btw sampai bile pon almond london tteap femes , ahha ! done follow u :)

IMANSHAH said...

aku makan kacang je

'mitchie' yusoff said...

aydah ahmad : yeke smpai bila2 ... thanks ...

'mitchie' yusoff said...

imanshah : gitu pon boleh , abis tu biskut tu buang mana...