Saturday, August 27, 2011

~ Semua sibuk nak raya . Aku ?????????? ~


Fuhh , kat fb semua da mula nak feel mood raya ...
Aq ni, xtahu apa nak wat ....
Cam xde mood ag ... aduh, apa nak jadi ...
Yela... semua dok eksaited nak raya .... 
Yeay ! Baju da siap tempah , biskut da wat , da main mercun ....



Waaaaaa ... aq ni, xwat pape ag, mercun xmain, baju xbeli , biskut lagi ar xwat ...
Emmm .... mgkin esok kot baru nak feel raya ...
Ada masa kot esok nak g jalan2 g cari baju ...
Ahahhha ... leh tngok gelagat org ramai ....
Suka ah tngok gelagat ni ...
Hehe ... doakan esok dpt kuar g jalan2 ...




8 comments:

missdora said...

Selamat HAri Raya.. :)

'mitchie' yusoff said...

thanks missdora ...selamat hari raya gak

Muhammad Saffuan said...

sama la kita, aku apa pun tarak buat... kat depan rumah ni meriah, tuan rumah cam tak meriah ja... :P

'mitchie' yusoff said...

Saffuan ... kita dlm bot yg sama.... eh, nak g mana lak ni... ahahaha
selamat hari raya !

aque said...

ha??? x maen mecun lagi????

rugi~~~~

hehehehe...papew pown salam lebaran in advnce :)

'mitchie' yusoff said...

aque : x main ag la... even mercun bawang ...

salam lebaran gak ..

khairul said...

Selamat Hari Raya ...

'mitchie' yusoff said...

Khairul : selamat hari raya gak !